Followers

Tuesday, May 15, 2012

Tragedi 'Holocaust': Satu lagi "Industri Kebohongan Yahudi"

Assalamualaikum,sahabat-sahabat saya sekalian. Lama benar saya xupdate blog kan. Baiklah post kali ini berkaitan dengan sejarah orang yahudi yang ramai orang tak tahu. Kita sebenarnya hanya di tipu bulat-bulat oleh orang yahudi melalui sejarah yang telah mereka cipta.

        Holocaust merupakan peristiwa di zaman perang dunia kedua di mana kononnya enam juta yahudi dibunuh dalam dewan beracun oleh tentera Jerman. Adolf Hitler(Presiden Jerman ketika itu) melancarkan program pembersihan etnik dan pembunuhan beramai-ramai Yahudi ketika Perang Dunia Kedua di berpuluh kem tahanan di Jerman dan Poland. Kem seperti Dachau,Buchenwald serta kem tahanan lain di Jerman termasuk kem Auschwitz dan kemudahan induknya Birkenau,Stutthof,Treblinka,Chelmni,Sobibor,Majdane dan Belzec dianggap sebagai kem maut bagi Yahudi apabila berjuta orang mati di kem itu. 
 Adolf Hitler,biasanya beliau lebih mudah dikenali menerusi misainya yang sama panjang dengan hidung dan rambutnya yang belah tepi..

 
  Banduan Yahudi kononnya disumbat ke dalam bilik sebelum dilepaskan gas beracun,menyebabkan mereka mati serta merta. Penderitaan masyarakat Yahudi akibat dasar kejam Hitler ini digambarkan dengan ribuan gambar mayat bertimbun-timbun di luar kem tahanan itu. Kemudian tentera soviet dan tentera bersekutu menyelamatan saki baki penduduk penduduk Yahudi di semua emdi Poland ini dan dibebasan. Kisah penderitaan ini dicatatkan dengan penuh dramatik oleh seorang wanita yahudi menerusi Diari Anne Frank. Diari ini dianggap catatan peribadi paling menakjubkan berdasarkan kesengsaraan yang dialami,dijadikan teks bagi pelajar dan antara rujukan utama kezaliman terhadap yahudi.



      Diari Anne Frank,menceritakan segala perkara tragis yang berlaku ketika peristiwa holocaust. Diari ini juga menjadi rujukan seluruh dunia akan kezaliman Nazi terhadap Yahudi. 


Dalam rencana halaman 12,The Christian Science Monitor bertarikh 10 Ogos 1994,tulisan Jewess Linda Joffie menyatakan kira-kira 560,000 yahudi tinggal di Jerman ketika Nazi berkuasa pada 1933. Hampir semua Yahudi itu dibunuh. Kini,hanya 50,000 Yahudi di Jerman. Penderitaan Yahudi inilah diistilahkan sebagai Holocaust atas malapetaka dan kemusnahan besar masyarakat itu ketika Perang Dunia Kedua. Selepas perang dan sehingga kini,masyarakat dunia menganggap Nazi dan Rejim Hitler adalah manusia paling keji dalam peradaban dunia.


Masyarakat dunia di tunjukkan gambar timbunan mayat ketika perang akibat kezaliman Nazi,sebenarnya tertipu kerana hakikat gambar itu adalah mereka yang mati akibat kebuluran dan wabak penyakit berjangkit atau mangsa bedilan bom tentera Amerika dan sekutunya. Memang benar,tatkala perang dunia kedua,ribuan nyawa menjadi korban perang,penyakit dan sebagainya. Tetapi penghapusan etnik sebagaimana yang didakwa yahudi adalah satu PEMBOHONGAN YANG BESAR. 






mayat bertimbun-timbun kononnya akibat kekejaman rejim Nazi yang cuba melakukan pembersihan etnik terhadap yahudi. Walhal,gambar ini merupakan kematian beribu-ribu rakyat yang mati akibat kebuluran,penyakit berjangkit dan bedilan bom oleh Amerika.



Walaubagaimanapun,peristiwa Holocaust ini disembunyikan kebenarannya oleh pihak Barat terutamanya Amerika Syarikat dan sekutu-sekutunya. Sehinggakan orang barat lebih mengetahui peristiwa Holocaust daripada peristiwa di negara mereka seperti Pearl Harbour dan sebagainya. Dan punca kebenaran ini disembunyikan ialah sesiapa sahaja yang tidak mempercayai peristiwa Holocaust ini ataupun cuba untuk membongkar kebenarannya akan terpaksa berhadapan dengan hukuman penjara. 

Malahan,antara alasan besar mereka untuk berpindah beramai-ramai ke Palestin(sekarang Israel) menggunakan alasan ini. Mereka juga telah berjaya menuntut ganti rugi berjuta-juta dollar daripada Amerika berasaskan kepada dongeng yang dibina di atas pembohongan.Oleh itu,dapat kita simpulkan bahawa peristiwa Holocaust merupakan antara salah satu punca Yahudi berhijrah ke Palestin dan berusaha menakluknya agar mereka dapat jadikan Palestin sebagai negara mereka.






Jelaslah bahawa kisah Holocaust sebenarnya berasaskan dongeng yang dibina di atas pembohongan,tokok tambah dan rekaan penyedap cerita.Seorang Yahudi,Jocobo Timerman,dalam bukunya The Longest War menyatakan: "Holocaust ini merupakan perniagaan yang menguntungkan!". Professor W D Rubinstein dari Australia menyatakan dalam Quadrant(Australia,September 1979,halaman 27), "Jika Holocaust ini berjaya dibuktikan sebagai palsu,maka senjata propaganda Israel ini akan berkecai?"


Kesimpulannya,peristiwa Holocaust ini merupakan satu pembohongan terbesar di dunia sehinggakan Yahudi berjaya menuntut jutaan dollar dan dapat menakluk Palestin dengan mudahnya dengan menggunakan alasan ini. Mereka boleh katakan bahawa mereka adalah bangsa yang telah dizalimi ketika itu dan akhirnya mengambil kesempatan untuk menakluk Palestin.Sehinggalah peristiwa bertarikh 15 MEI 1948 iaitu peristiwa dimana British selaku negara yang telah menawan Palestin pada perang Dunia Kedua,telah menyerahkan Palestin kepada Yahudi dan kini Palestin merupakan negara bagi Yahudi yang bernama Israel. Peristiwa ini juga dinamakan sebagai Hari Nakbah ataupun 'yaumunnakbah'. 

"I could annihilated all the Jews,but I left some of them so the world whould know why I kill them".
Maksudnya: Boleh saja aku hancurkan semua orang Yahudi,namun aku meninggalkan sebilangan daripada mereka supaya seluruh dunia mengetahui mengapa saya membunuh mereka. 
Kini,saya ingin bertanya anda semua,adakah masih ada kebenaran lagi kenyataan Adolf Hitler ini??

No comments:

Post a Comment